Åringarna är ute i hagen!

Nu så är vi äntligen hemma igen, men lugnt är det knappast. Det är fullt upp med att försöka fixa allt man borde gjort under sommaren... Men det är ändå skönt att vara där alla en saker är även om det mesta är någon annanstans än det borde....

Vi har bytt ytterdörr... hurra äntligen. Nu har vi en blå ytterdörr istället för en sliten vit dörr nu är det snart dags att även måla om huset. Vi har funderat på en röd/orange färg som är rätt mustig.... vi har redan testat den på en bit och varit och fått ett kostnads förslag.. vi har 200 kvm yta att måla.... det blir några liter på ett putsat hus...

Idag släppte de även på åringarna yte på ängen. De sprang runt och var hur glada som helst! Sprang hit och dit.
Men alla kom och hälsade när jag och lillkillen gick ner till staketet. Vi har ju turen att ha en hästhage där vår tomt slutar.

image94


Min man har även lovat att jag ska få köpa en overlock-maskin, min hobby till skillnad från hans kan ju i bästa fall betala sig själv. Är det någon som har något tips på en bra maskin och något jag bör tänka på...

Kommentarer
Postat av: Christer

Hej
så ett inlägg...
"Postat av: Lucia
Jag vet, en otroligt bra sida. Jag träffade upphovs makarna på Lava i våras, när jag fick deras visitkort. Hoppas verkligen det går bra. Måste hålla mitt löfte och lägga in mina saker där oxå.
2007-jun-14 @ 17:55
URL: http://uplandsgarden.blogg.se "
Hoppas vi får de dig hos oss snart, du gör så fina saker!
mvh

2007-08-06 @ 23:37:33
URL: http://www.ungdesign.se
Postat av: Åsa

Välkommen hem!
hoppas vi ses snart! får bli på jobbet för så fort vi är hemma så är det packa som gäller.... gick egenom källaren i söndags, skönt att ha det gjort!
Mamma har köpt massa thai siden och bakgrunder till ateljen i Filipinerna, så nu kanske det kommer upp fina draperier.... spännande att se vad hon köpt, hon kommer hem på söndag...

2007-08-07 @ 08:55:19
URL: http://ozdeleau.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0