Baraccuda (eller hur du nu stavas)

Har sytt en roligt klännning

image108

Den är sydd i ett tunt bommulstyg och har röd snedslå som jag faktiskt vågade sy fast med svart tråd, trots att om man gör en miss så blir det synlig. Men jag tyckte klännningen skulle vara lite rock 'n roll.
Jag klippte ut en fisk på frihand och sydda på med tät sick-sack.
Tyckte det blev rätt läckert.
Glömde fot baksidan men, det har knappar i ryggen.
Fyra stycken knall röda.

Sen har jag sytt en kjol med min overlock.
Börjar få mera kläm på den nu.

image112

Men jag har mest hållt på med mitt hus. Det var tråkigt och vitt /gårtt men nu....
Ni får se ett kort näst vecka. Ska hålla på en hel del i helgen.
Gäller att pass på medan sommarvärmen är kvar, den försvinner ju på måndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0