Verkligheten tar över...

Tänk om man bara kunde sy, men man måste ju ibland göra lite annat.
Idag har jag i alla fall bakat hundra bullar och rullat köttbullar till lillkillen och fryst in.
Har gett mig attan på att jag ska försöka laga all mat själv till lill-killen istället för att köpa burk-mat.
Får se hur mycket jag orkar, jag gör väl inget absolut men det är ju skönt att slippa bära hem några ton barn-mat.

Har håller på att sy på lite applikationer på några klänningar och funderar på att piffa upp några kjolar jag fick av min syster när hon hade garderobsrensning i samband med sin flytt.

Sen har jag oxå fått 480 bilder som ska klistras in i album!
Varför väntar jag alltid så länge med att beställa, det är nackdelen med att fota digitalt man bara skjuter upp det. Förut var det bara att lämna in rullen när den var slut och så var det max 36 bilder att ta hand om!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0