Länge sedan sist

Jag är ledsen men jag har nästan aldrig möjlighet och väldigt lite tid att uppdatera min blogg under sommaren.
Jag har ingen dator eller internet uppkoppling i lillstugan där jag bor och är sällan upp på kvällarna hos mina föräldrar. Det blir nog inget ordetligt bloggande förren i augusti när jag kommer hem till "stan".

Marknaden jag okej. Jag sålde rätt bra i ca 1 timme drygt sedan släppte himmelens krafter loss och regnet och blåsten gjorde marknaden rätt otrevlig att vara på och potensiella köpare sprang för regnet och jag stog tillslut i en sjö av vatten som tur var hade jag tak över huvudet. Men jag fick lite sålt och fick iväg ett par visitkort.
image92


Nu har jag sålt några plagg även på min mans museum och det är ju kul så jag har väl dragit in runt 3000kr i alla fall och det är en bra början. Nu har jag även fått reda på vad folk vill ha och jag ska förbättra och bredda mitt sortiment tills nästa år.

Nästa önskemål från min sida är en overlock...
Har ni några bra tips och ideér om vilka maskiner jag ska köpa och vad man bör tänka på?
Det är svårt. Ska man köpa nytt eller begagnat?
Alla synpunkter uppskattas.

Tack alla ni som varit inne och lämnat snälla kommentarer, jag vet att jag varit dålig att titta tillbaka men modemet här ute är irriterande långsamt.

Kommentarer
Postat av: Folke

Grattis på bröllopsdagen! Vem har namnsdag?

2007-07-14 @ 12:50:02
Postat av: Albertzahra

Very informative...God Bless

2009-10-05 @ 08:40:27
URL: http://albertzahra.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0