Min son

Nu har jag semester, det känner jag. Jag orkar knappt sy något och jag gör inga smycken och jag tar bara det lugnt.
Har tittat på en ny symaskin en overlock från husqvarna som jag ska köpa i höst, men nu tar jag nog en paus från att både sy och att blogga en tag. Här på Ljusterö har jag haft lite tid att blogga när jag lånat datorn i mina föräldrar stuga men nästa vecka ska vi til Grukåtjärn och då sitter jag både utan el och rinnade vatten.. Det är semester från all stress. Man kan varken använda symaskin eller dator.
I augusti då lover jag att jag kommer att både sy mera samt blogga mer regelbundet.
Tack alla ni som har tittat in och läst nu men försvinner jag i två veckor!

image93


Hej är är en bild på min tokiga son som badar i vattnet trots att det bara är 18°c.
Han grät som en tok när jag tog upp honom ur vattnet, han skulle kunna varit i hur länge som helst!

Trevlig sommar på er alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0