Det var mig det var fel på

Inte symaskinen. Som tur var vad det jag som missuppfattat en sak och därför blev sömmen ful... På sätt och vis är jag glad, tänk om jag hade varit tvungen att lämna in den - usch!

Det blev mycket shoppat idag i Täby, massor av kläder både till mig och lillkillen. TRE klänningar till mig!!!
Sen lite tyg och annat smått och gott. Det ar faktiskt skönt att vara i ett stort shoppincenter, där var det svalt och skönt.
Får se om jag hinner sy något ikväll nu när symaskinen inte är något fel på..

image55
Här är en av klänningarna jag köpte.
Underbar som strandklänning

Kommentarer
Postat av: art[e]fact

Vilken fin klänning! Skitsnygg!
Ha en fin dag!

2007-06-12 @ 08:49:09
URL: http://artefact.blogg.se
Postat av: Gisela

Tack för shoppingsällskapet i går, det var mycket trevligt! Kul att du hittade så mycket fint. Var Rasmus nöjd med sina nya fina kläder?? ;)
Ska bli spännande att se vad du ska sy för nått av de fina tygerna du köpte. Jag ska oxå ta o sy nått någondag, måste ju använda min fina symaskin...eller hur.
Kram från grannen.

2007-06-12 @ 16:03:46
Postat av: Pyret

Snygg klänning!! Nåt för midsommar kanske?? :)
Ska oxå ge mig ut på en shopping-runda snart... ska bara...
K R A M

2007-06-14 @ 08:54:39
Postat av: Welcomepekin

Great site!
Thanks for letting me look around. :)

2007-12-28 @ 18:54:30
URL: http://welcomepekin.blogspot.com
Postat av: Michaelkatarina

I LOVE THIS PAGE. IT LOOKS REALLY NICE. KEEP IT UP

2008-09-04 @ 14:21:50
URL: http://michaelkatarina.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0