Clown byxor

Det blev ett par byxor idag, trodde inte riktigt det eftersom lillkillen var så sjuk på morgonen. Men han piggnade på sig efter lite alvedon och sömn. När han tog eftermiddags tuppluren passade jag på att sy ett par clownbyxor av ett gammal tyg jag fått av min farmor.
Bilden är inte den bästa tog den nu på kvällen.

image34

Håller på med ett par byxor till, dessa är bruna med lappar på knäna. Men ser nu att klockan börjar bli mycket. Ska nog ta en kopp te med min man istället för att sy klart dom.
------
Blir nog ingen kopp te med min man... Han kommer inte hem förren klockan ett. Suck. Filmerna slutar sent idag (han är biografmaskinist) Får gå och lägga mig innan tror jag. Det blir så sent annars.

Kommentarer
Postat av: Ilyasragne

Pleasure to sign your guest book. I work for an advertising agency in London.

2008-08-25 @ 10:10:41
URL: http://ilyasragne.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0