Har sytt lite till

Hej!
Sitter här och väntar på att min man ska komma från jobbet - eller väntar är väl fel att säga. Jag har passat på att sy några väskor men kan inte riktigt avsluta dem eftersom jag inte har några band till handtag. Får lov att köpa några imorgon. Hoppas de har på Coop - för jag har inte tid att åka någon annanstans.
Om jag lyckas få tag i band så lägger jag upp bilder på väskorna imorgon eftermiddag eller natt beroende på vad jag hinner. Syrran ska komma på middag.

Hoppas då att min man har fixat toaletten, har varit på grannens toalett hela dagen... känns lite pinsamt att bo i ett "fint" hus och sen inte ha någon toa... Tur att man har skog som närmaste granne... ni fattar...

Kommentarer
Postat av: marie

oj, kan du sy? :D jag skulle så gärna vilja lära mig det. så det gäller väl bara att öva öva öva :P

2007-05-22 @ 09:40:08
URL: http://breathair.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0