Mina hallonbuskar

Så här härliga har mina hallonbuskar blivit. Jag flyttade dem från den skuggiga delen av tomten till den mer soliga och nu har de tagit sig jättefint!
Min katt Lucas har gjort mig sällskap, han älskar att föja med vart man än går.
I bakgrunden kan ni se de fina hästar som betar på hagen som gränsar  till våran tomt där hemma här det inte underbart!
 
image5

 


Jag har oxå en underbar hänglobelia utan för min ytterdörr och den är så vacker att jag bara måste visa den här för er. Hoppas den inte blir för varmt så den vissnar bort.
Den andra miniatyren är på en vägg i vårt hus som ska rivas för att bli ingång till min planerade tvättstuga men i väntan på bättre tider och på en karl som ska få ändan ur backen förskönade jag den med lite målafärg härom kvällen när lillkillen hade somnat för natten.

Jag tog bildern idag på eftermiddagen innan jag hoppade i bilen med lillprinsen och åkte ut till Ljusterö, och ja, det fungerar fint att uppdatera bloggen med enbart  modem.

Kommentarer
Postat av: Jenslinda

Very informative...God Bless

2009-10-02 @ 11:31:27
URL: http://jenslinda.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0