beställda klänningar







Dessa två klänningr gick till våra grannar på Ljusterö, de verkade gilla dem direkt även om jag ska sy om den gröna så att den blir lite kortre, hon ville att den skulle passa till hennes leggings. Barnen hade själva varit hemma hos mig och pekat ut tyger som de ville ha, kul var det!

I helgen ska jag tillbaka och fota klänningen jag sydde till mamma i present, har liksom bara glömt att fota den. så är det ibland. tiden går.

Sen gick min son och satte handen på plattan idag när jag väde bort ryggen, usch! så nu känner man sig som en dålig mor. Han har en jättestor blåsa och flera små... men han var duktig och höll handen på kylpåsen i hela 3½ timme, sedan busade han och sprang omkring som de yrrväder vi brukar se honom som.


Kommentarer
Postat av: åsa

nej! usch! stackars liten!!!!

2008-08-21 @ 23:37:53
URL: http://ozdeleau.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0