Små väskor för bindor och tamponger

Satt och funderade på små saker som jag ville sy som inte tog lång tid och som ända var praktiska och det stod helt blankt tills jag kom på att jag ville sy små väskor till tamponger och binder.
Så jag satte igång, gjorde nog 4-5 modeller igår som alla blev mer eller mindre bra, de mesta mindre bra. Det blev för tjockt eller så blev det för litet eller så var locket för kort osv.
Men så fick jag äntligen till en modell som fungerar, vad tycker ni?
Har ni något bättre förslag?

image241



Sen sydde jag oxå en påse för bindor.
Den blev lite sne i locket men det är bara en protoyp.

image244



Kommentarer
Postat av: June

Hej!
Jag tycker att de är jättefina, älskar tyget med spindlarna, urhäftigt! Jag skulle iaf inte fixa dem bättre, så mycket vet jag.

2008-02-20 @ 19:23:29
URL: http://www.junebacken.se
Postat av: jes

va fina de blev fina tger du sytt i.

2008-02-25 @ 16:47:37
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0