Oj mitt i natten...

Idag har jag sytt 10 par byxor men jag orkar inte fota och lägga upp dem nu, klockan har redan slagit halv ett och jag borde sova, ska upp och jobba imorgon. (har dock sovmorgon börjar halv elva).
Jag ska snart sluta jobba så det känns inte så jobbigt. Torsdag är min sista dag på jobbet sedan ska jag passa på att vila lite innnan förlossningen. Frågan är om jag kan ta det lugnt, jag är inte en sån människa jag lär väl sy och städa och pyssla hej vilt fram till förlossningen. Men kanske hinner jag varva ner och sova när jag vill.

Förra gången jag var gravid hann jag bara vara hemma tre dagar innan min lilla son bestämde sig för att komma ut och då var jag helt slut eftersom jag de tre dagarna hade storstädat och röjt ut förråd. Den här gången har jag tagit ledigt tre veckor innan beräknad förlossning, bara för säkerhets skull.

Bilder på mina byxor och kanske några till kommer att komma på bloggen imorgon, vågar jag nog lova.
Nu ska jag ta och sova.

Kommentarer
Postat av: Grannen

he he känner igen de där krafttagen innan bebis kommer, jag var helt hysterisk innan Fred kom, städade, målade, städade och fejjade...
Du är duktig du!!!Ska bli kul att se bilder!

2008-03-18 @ 10:41:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0