lite sytt men mycket annat!

Jo, här har vi varit sjuka, först var det öroninflamation, och sedan en ordentlig förskylning hos nästan alla i familjen och sedan blev lillen killen magsjuk så det var några nätter då man bytte sängkläder och pyamser. Sen säger jag bara det, tacka vet jag IKEAs tvätt bara klädsel men när barnen blir större ska jag köpa ett nytt set, för det här settet har tappat all lyster, efter ca 30-40 tvättar.

Men det jag har hållt på med nu när energin varit lite låg är att pula med min nya webshop.

shop.uplandsgarden.se


jag har gjort den tillsammans med min man i gratis programet oscommerse. Det är inte helt enkelt men det blev tillslut bra och jag känner mig nöjd. Den är lätt att uppdatera och den har många bra funktioner. Sedan kan man ju lägga till funktioner, t.ex att den ska visa fler bilder osv.
Det är skönt att den är gratis, vi har ju redan köpt hemsidan uplandsgården och de flesta webbutiker kostar väldigt mycket pengar och sannolikeheten att man tjänar en massa pengar är ju inte så stor, utan huvudsaken är ju att man kan sälja lite så att man går plus minus noll eller om man har tur lite plus! :)

Men jag passade på att sy en ny matkasse som vi ska ha när vi går till öppna förskolan, rasmus vill ha en som han kan bära. och den här har en rund botten är gjort i fyra olika tyger, det är ytterligare två på baksidan. Sedan stängs den med två snoddar som ligger omlott i en kanal.



Nu håller jag som sagt på med en dopklänning flickn, min systerdotter ska döpas på söndag så imorgon får ni kanske se bilder på klänningen och nästa vecka får ni se... bilder från dopet!

Kommentarer
Postat av: Botilda

Lycka till med webbshoppen! Den såg väldigt proffsig ut, tycker jag.

2009-02-15 @ 23:04:46
URL: http://www.tildetextil.blogspot.com
Postat av: Åsa

ska bli jättekul att se bilder från dopet! Hälsa så mkt från oss!!!!!



kommer inte in på din shop.... webbläsarproblem?

2009-02-15 @ 23:16:18
URL: http://ozdeleau.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0