Muddbyxor


Rosa velor från Mjuka tyger och elefanter från JOtofex


Landskapstyg från jotofex och ugglor från mgtyger. Även den radniga mudden kommer från jotofex.

Den röda veloren kommer från mg-tyger och den är helt underbar och håller färgen fantastikst.

Lilte olika muddbxor jag har sytt, jag har korrigerat mitt mönster och gjort dem lite smalare än vad jag gjorde tidigare.
Nu börjar jag bli nöjd med modellen, har ca 8 cm bred mudd i foten och 6 cm hög.
Dessa härliga muddbyxor kommer snart att finnas i min webbshop så snart jag har fått den att funka och se bra ut.
Har testat oscommerse efter som den är gratis såg att t.ex rackmaja använder den och även mjuka tyger så det verkar ju bra, men allt är knepigt innan man får allt att funka. Klart det finns bättre men de kostar ju och man vill ju inte betala för en webbshop om man inte kommer tjäna något.

Kommentarer
Postat av: Hea

Det finns visst något gratis e-handelsprogram på

http://www.nordiskehandel.se/hem/ oxå. Vet inte hur det är, men du kan ju titta där.

Oj, vad du har varit produktiv! Lycka till med försäljningen!

2009-01-11 @ 15:37:44
URL: http://hea-harmoni.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0