Klänning till min dotter


Ibland får faktiskt min egen dotter kläder... det är otroligt men sant.
Nu blev den en A-formad klänning eller tunika med det limefärgade flodhästtyget från jotfex, har lite kvar och det är faktiskt fortfarande jättesött.

Tog svart ärm och svart mudd eftersom jag inte hade någon limefärgad mudd som matchade.
Vitt hade varit lite opraktiskt för all vit mudd blir ful så fort, om inte av mat så när jag slarvar och blandar tvätten hejvilt i tvättmaskinen.

Den var rolig att sy och den gick fort under en halvtimme, jag tror jag börjar få upp farten...
Den satt i gång men sy lusta så bara jag får lite mer tid till att blogg så kommer det att komma upp fler alster snart.

Vi har inte haft tid de senaste dagarna, det har varit storstädning och kalajs eftersom min stora grabb har hunnit fylla tre år. Lilltjejen har även hon snart passerat 1½ och jag har inga mer bebisar kvar.
Det känns faktiskt skönt även om det är lite läskigt att de blir så stora fort.

Kommentarer
Postat av: Anna

Jättefin! Det är lite extra kul när barnen får "egna" kläder!!

2009-10-06 @ 09:08:56
URL: http://odandulky.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0