Å så ännu fler väskor

Jag har fått väskdille, jag erkänner, har sytt massor sista tiden, det har varit lite som ett beroende. Men sen har en vän till mig även frågat om jag ville sälja med henne på en påskmarknad utan för enköping och jag tänkte varför inte. Jag har inte stått på någon marknad sedan i sommras och det skulle nog vara lite intressant och se om ens saker går att sälja det kostar bara 150 kr att stå där och det delar vi på...

Så här kommer några väskor till...

image306



image308



image310



Har inte bankat dit tryckknappar som stängning eller sytt dit loggar,
det blir ett projekt för kvällen.

Kommentarer
Postat av: jes

Verkligen fina väskor va du är produktiv.

2008-03-17 @ 19:02:03
URL: http://[email protected]
Postat av: mysklumpen

Du va en riktig hejare på att sy väskor! Kanon fina!!

2008-03-21 @ 22:19:54
URL: http://www.mysklumpen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0