Juluppehåll

Hej!
Inser att det här med att blogga har skapat lite stressa och trots att jag har sytt en massa så har jag inte haft tid att blogga och tar nu juluppehåll till och med mellandagarna.
Det har varit lite svårt att kombinera lusten att sy, kursen i mönsterkonstruktion, vara med barnen, avslutningar på dagis och min egen skola där jag arbetar samt julmarknader och julpyssel. Samt födelsedagar för släkt, familj och vänner samt min egen födelsedag veckan innan jul. Så något måste man dra in på... det blir bloggen.
Jag kommer fortfarande titta in på de som hinner blogga för att bli lite glad men själv spar jag mig till mellandagarna då det antagligen kommer en hel drös med inlägg på allt jag sytt.

Jag kommer att sälja på Morsta gårds julmarknad den 4 och 6 december i Brottby, Vallentuna.
Hjärligt välkomna och kom gärna och säg hej om ni har vägarna förbi!

Till sist en julhälsning från mina barn!



foto: min vän, fotograf Åsa Deleau Wiklund
www.ozdeleau.com/blog/

Kommentarer
Postat av: Ett Tu Tre

God jul till dig och dina fina barn!

Passar på att beundra allt fint du sytt i tidigare inlägg också. Jag har svårt att få tiden att räcka till för att skriva kommentarer och prioriterar sömnaden när tiden tryter. Men som sagt fina filtar och härligt färglada tröjor ...

2009-12-07 @ 12:18:52
URL: http://www.ett-tu-tre.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0