Body med flodhästar!

En kollega skulle köpa presenter och bad mig ta med allt jag hade stl: 62 (jag hade inget!) men jag hade ett dygn på mig och det var min lediga dag så jag satte mig att sy, en body den här, en tröja samt två matchade byxor. Sen plockade jag med mig lite mössor och dreggelhaklappar  som jag hade.

Hon köpte en tröjan, som jag bloggar om snart, samt ett par byxor, en tröja och en dreggelhaklapp så det var trevligt, det är alltid roligt med beställningar och folk vill ha ens saker.

Bodyn: ett mönster från allt om handarbete som jag råkade spegelvända (igen) så knapparna sitter på vänster sida isätllet.... jag får nog göra det till min grej helt enkelt! Men jag har på jakt efter ett nytt mönster, får nog rita ett själv har jag insett, jag börjar ju få lite koll på hur man gör. (läser som jag kanske har sagt mönsterkonstruktione på folkuniversitetet) har dock inte bloggat om det. Är lite tråkigt att bara visa mönster.

Ett par matchde byxor i grön velor och lila muddar. Färgen stämmer inte rikigt (men som sagt, jag tycker det är svårt att fota velor om inte ljuset är helt rätt.

Eftersom hon inte vill ha just det här setet finns det i min webbshop

shop.uplandsgarden.se


Kommentarer
Postat av: Anna, od Andulky

Jättefint!

2010-01-30 @ 20:01:14
URL: http://odandulky.blogspot.com/
Postat av: Emma

Hej!

Tack för din fina kommentar =) Va roligt att du har sett mitt reklamblad, tycker marknadsföring är den svåraste biten... Bor i Täby, men en kund i Vallentuna undrade om hon inte kunde få sätta upp reklam på öppna förskolan och det tackar man ju inte nej till!



Du gör också väldigt mycket fina saker! Gillar din webshop, har du gjort den själv?



Ha det bra!

2010-02-02 @ 15:48:23
URL: http://mexam.wordpress.com
Postat av: Anonym

Vilket underbart tyg du hittat till bodyn :-)

2010-02-03 @ 07:49:54
URL: http://krokkofin.blogspot.com
Postat av: lucke

Tycker du Jackie Ferm var den rätta vinnaren av Paradise Hotell. Om du har följt programmet? :)

2010-02-03 @ 08:01:37
URL: http://nattstad.se/lukes

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0