vaken hela natten

Detta är inget syinlägg utan en supertrött mammas kommentar på livet ....
Idag är den 14 december och klockan är 20 i åtta på morgonen, klockan ett idag så ska jag ha 30 års kalas, all mat är lagad och tårtan är nästan klar osv.... massor är fixat och gjort.
 problemet är bara att jag fortfarande inte har sovit. Min son somnade tigit i går eftermiddag pga av trött het och förskylning och vakande igen klockan 11 på kvällen och ville inte somna om... man börjar bli smått trött... faktiskt.... dottern är lite kinkig även hon. Nu tittar vi på svtB, min man har somnat i soffan och jag sitter här i någon halvkoma och hoppas att sonen vill sova så man i alla fall får några timmar...
suck....

Kommentarer
Postat av: June

Stackare!!

Jag kan känna mig oerhört trött ibland men när du beskriver det här så inser jag att det är nog bara förnamnet. Mina barn är ju stora och håller mig inte längre vaken om nätterna. Hoppas att du får sova några timmar iaf, det måste du göra om du ska orka. Du är inte mer än människa, glöm inte det!!



Kram

2008-12-14 @ 10:30:22
URL: http://www.junebacken.se
Postat av: Linda (linjo)

åååååh! Stackars du.

Jag har precis också haft en skitnatt, men inte ens i närheten av din.

Det är ju alltid en tröst, även om den är klen, att det finns de som har det värre.

Grattis på födelsedagen - om det är så att det är din födelsedag som firas!

2008-12-14 @ 13:09:27
URL: http://sabygard.blogspot.com/
Postat av: June

Jag har något åt dig på min blogg.

2008-12-17 @ 11:47:55
URL: http://www.junebacken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0