Body till Bromölla

Jag fick en beställning på webbshoppen min, det händer ibland och jag blir lika glad varje gång! Den här gången från Skåne! Kul! Hon köpte ett par byxor men vill ha en matchade body, så det var bara att sätta sig ner och börja pula.
Mönstret kommer från Allt om handarbete, ett nummer i höstas om jag minns rätt. Letade i alla mina ottobre (2 år tillbaka) och hittade ingen vanlig body, bara omlott... men den i allt om handarbete är bra, går bara till stl: 80 tyvärr så jag har fått rita om när jag vill ha större.





Jag har ju tvärr inte fått min pfaff coverstyle att fungera så det är bara att köra på gamla tvillngnålen på min vanliga symanskin och det blir ju okej.. men jag ska till symaskinsaffären på fredag och redan ut varför det bara blir trassel.
Byxorna som de ska matcha är det här...


Vi får hoppas att beställaren blir nöjd.



Kommentarer
Postat av: Madelene

Tack för kommentaren! Roligt med nya besökare! :0) Lägger till din blogg i min lista om det är ok för dig? :0)

Postat av: Anna

Jättefint! Kul med applikationen på bodyn!

2009-06-09 @ 06:27:32
URL: http://odandulky.blogspot.com/
Postat av: jessica

det är jag som är beställaren:-) och ja e jätte nöjd. Så fin den blev komer passa jätte bra med byxorna. tack ännu en gång

2009-06-09 @ 08:34:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0