tröjor och shorts

Imorse klev jag upp före min son och man och då hann jag sy ett par short till min son medans min dotter lekte på golvet i syrummet. Det behövdes verkligen ett par shorts nu när det är så varmt!
Tyget kommer från Cars och det hittade jag i en lokal butik, mönstret är mitt eget och jätteenklet.
Ett vanligt byxmönster som är lite avkortat samt har både mudd och resår i midjan.



Sen har jag även sytt ett par raglan tröjor med luva, i brun och orange joggingtyg, mönstret kommer från ottobre någon gång för länge sedan, har gjort några ändringar på vägen...



Kommentarer
Postat av: Jenny

Fint Cars tyg :)

2009-05-26 @ 13:34:45
URL: http://nyfiknafisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0