Väska med Noaksark

Har tidigare sytt en väska i det här tyget men sålt den, gjorde nu en variant på den med rött foder och röda handtag. Inut i finns två fickor som stängs med tryckknappar. Den är fodrad med ett polyestervadd så den är rätt fluffig och härlig att ta i.
Den är sydd enligt mitt eget mönster.





Just nu saknas det en tryckknapp som stänger väskan, den ska min man få banka dit, jag bankar alltid snett och har nu bakat sönder så många knappar att jag överlåter detta till min man av ekonomiska skäl.

Kommentarer
Postat av: Ett Tu Tre

Dina väskor är alltid lika snygga. Jag gillar det färgstarka tyget. Snyggt!

2009-05-21 @ 10:27:32
URL: http://www.janssonswebb.se/etttutre/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0