Body i landskapstyget

Jag håller tappert på att beta av min ufo hög och där låg en halvsydd body så jag sydde klart den. Är i storlek 86, så den är nog för liten för min dotter nuförtiden så den hamnar på min shop.uplandsgarden.se om någon är intresserad.

Den är sydd efter ett mönster i allt om handarbete och jag har gjort några modiferingar eftersom mönstret bara gick till stl: 80 sen har jag dock råkat spegelvända mönstret så knäppningen sitter på vänster axel i stället för höger. Så blir det ibland.

 

Ser lite vind och sne ut men den är bättre i verkligheten, lovar.
Är för lat för att göra snyggt jag jag fotar.

Oftast gäller det är fota fort innan någon av ungarna har slängt sig på kläderna...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0