En biltröja i rött

Hej, har gått ett par dagar sen sist, men det är för att min dator har krånglat. Varje gång jag skulle in i bildmappen i utforskaren, kraschade utforskaren och vägrade visa mina bilder. Det är fortfarande något fel men nu har jag kommit på en liten genväg in för att få ut mina bilder så att jag kan använd dem. suck.. ibland är datorer underbara men ibland inte.


Den här biltröjan är sydd i mintt favvomönster raglan och det är nog urprungligen en tunika från ottobre med luva.
Det röda tyget kommer från Sotff och stil och biltyget är nog från mjuka tyger, förra året. mudden är oxå från stoff och stil.

Det som är speciellt med tröjan är att jag för första gången har lyckats sy en coverpro söm med min maskin som jag köpte INNAN sommaren, men den bara krånglade för mig. Till slut tog jag med den till symaskinsgrottan i täby där jag köpt den så de fick visa mig var det mig eller maskinen det var fel på.
Det var nog jag, för Dan lyckades sy perfekt, men han visade mig och nu kan även jag... hurra!
Så mer plagg ska det bli, för det går ju så fort och blir så fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0