Väska nr 2, den rymligare varianten!



Nu kommer väska modell större. Samma tyg som tidigare, men tyget är rätt stormönstrat och till den större väskan använda jag de stora prickarna. Så att det skulle kännas olika men lika.

jag har sytt väskorna på sama sätt, de är vändsydda med rött foder och modellen är egentligen en rektangel men jag har gjort motvek i överkant så att den får ett rymligare utseende. Den har en rektangulär botten platta och en innerficka med blixtlås. som har en ficka innanför sig som stängs med trycknapp.





Tyget kommer från IKEA
Mönstret är mitt eget och klippt på fri hand...

Jag älskar att sy väskor även om det är rätt tidskrävade. Så det blir nog fler snart..

ska bara beta av en hög med beställnigar av kläder....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0