dopklänning i linne del 2

Nu är den målad, tog ca 1½ kanske två timmar med fixering av färgen och små justeringar! Men man kommer som i trans när man målar, det är superhärligt!

Barnen sover, radion är på och det är ara jag, penseln och tyget! otroligt rofylt! Ska absolut måla mer på kläder i fortsättningen, jätteroligt!

jag har faktiskt målat några tröjor till med grön textilfärg, när jag ändå hade allt framme, ni får se nästa vecka, för det är målat... men inte ihopsytt!

Dopklänning i Linne med livets träd målat i med grön textilfärg!

Dopklänning i Linne med livets träd målat i med grön textilfärg!

Ni får ursäkt dåliga bilder, regnet öste ner så det gick inte att gå ut och jag har glömt laddaren till min D90 i Bromölla (jag bor i stockholm) syrran kommer nästa vecka med den! Så jag får nöja mig med min gamla kompat kamera från 2003! Men det funkar i alla fall!


Kommentarer
Postat av: Åsa

Den blev verkligen superfin!

2010-04-27 @ 21:44:04
Postat av: Hanna K

Åh vilken ljuvlig!

2010-05-09 @ 11:26:58
URL: http://lillspooky-syblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0