Tåg tröja


Har faktiskt sytt tåg tröjor till mina barn, dock inte den här. Den är beställd av en av mina trogna kunder!
Hon är väldigt förtjust i vita ärmar, något mina barn aldrig skulle kunna ha, de  skulle bli smutisiga på nolltid!

Har varit i Bromölla nu på påsklovet och hälsat på min kära syster Yster och nästan bredvis henne ligger ju Gittes tygkälla så där var jag bara tvungen att åka förbi för att titta och kanske handla lite, men man måste tänka på att man ska åka tåg hem...

Men inte tänkte jag på det utan gjorde av med 2400 kr på tyg... det blev två väldigt stora påsar som jag lyckades trycka ner i en bag.... men det blev kämpigt ändå på hemresan. Ett byte... två barn, en barnvagn, två baggar, tre rygsäckar, en handväska och annat smått och gott som man har löst. Det är tur att det är snälla människor som hjälper en att slänga upp sakerna på tåget eftersom man bara har typ 2 minuter på sig när väl tåget stannar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0