Linneklänning med lila träd

Den tredje linneklänningen med målat träd, denna gång i lila och den är till kusinen till den som fick en linneklänning i grönt! De är roliga att göra, frågan är bara hur pratkiska de är med så mycket vitt.
Men till finare kalas går det bra.

och jag har testat, det går utmärkt att köra den i 60°c så det ska inte vara några problem att få bort fläckar!
Trycket håller jättefint och så även tyget!









Får se om det blir några mer skärdgårdsmotiv i sommar! Passar med vitt i sommaren och skärdgården!
Får se om jag hinner, det är bara tre veckor till nästa marknad!

skärdgårdsmarknaden vid Linnanäs brygga
Lördagen den 3 juni kl. 11-15!
Hjärligt välkomna!


Min lilla butik har oxå flyttat till Björklidens Gårdsmuseum i Åsättra på Ljusterö
där vi öppna för besökare och för kunder söndagen den 27 juli!
Öppet söndagar, måndagar och tisdagar
förhoppningsvis även en liten kaffeservering med hembakta kakor!
www.technotel.se/museet

Kommentarer
Postat av: Karolina

Jag har likadana träd hemma som jag skissat på till en tygtavla...hi,hi...har även sett något liknande på en dopklänning av Rättvisa barn.

Undrar varför så många fastnar för just sådana träd? Jättefint i alla fall ;-) /Karolina

2010-06-20 @ 12:38:31
URL: http://esterochkonrad.blogg.se/
Postat av: Anna, od Andulky

Helt underbar!!

2010-06-20 @ 20:59:36
URL: http://odandulky.blogspot.com/
Postat av: ida

Du syr inte väskor till privata om man har ett mönster själv?

2010-07-31 @ 21:32:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0