Kläder till min lilla systerdotter


Visst bidde det sött. Jag sydde hela bodyn utom muddbandet och sen väntade jag på att de skulle ringa från förlossningen och säga vad det var... jag hade sen tänkt sy turkost om det blev kille och rosa om det blev tjej! Ja, jag vet det är kanske lite genus men jag gillar verkligen rosa men det ska inte vara för rosa ändå.
Lagom är bäst och min syster gillar mest grönt och brunt. Det andra settet (som jag glömde fota) gick i brunt och grönt med elefanterna från Jofotex.

Självklart fick hon matchade byxor!


HÄr är jag med underverket! bara 20 timmar gamal på KS

Hon ska heta Alva.


Kommentarer
Postat av: Fotograf OzDeleau

oj, så lite on ser ut!!! ska bli så kul att träffa henne imorgon :-)

2011-02-08 @ 21:37:49
URL: http://www.ozdeleau.com/blog
Postat av: Shamu

Så søtt det ble! Nydelige stoffer sammen og vakre farger.

2011-02-26 @ 22:39:24
URL: http://www.hobbyvimsen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0