Hängselbyxor

Jag har inte sytt ett par hängselbyxer sedan Rasmus
var 5 månader och tyckte nog att det var dags
att han fick ett par till.
Så jag gjorde ett par när han sov idag.
Det var ett misstag.

De blev för små... med några cenimeter.
Får gör ett par till ikväll, om jag orkar.

image116

Tyget är som ni kanske ser från Ikea, och appliktionen jag klippt ut kommer från ett annat Ikea tyg. Jag gillar applikationer som ni kanske märkt! Det piffar upp och gör kläderna lite annorlunda.
Har använt overlocken till att sy ihop kläderna.
(Jag har tyvärr bara svart tråd!)
Men man måste ju ha den vanliga maskinen till kantband och knapphål!

image117


Kommentarer
Postat av: Gekko

Vad söta! tråkigt att de blev för små!

2007-08-27 @ 09:33:05
URL: http://gekko-attsyengecko.blogspot.com/
Postat av: Conradnikita

I LOVE THIS PAGE. IT LOOKS REALLY NICE. KEEP IT UP

2010-01-27 @ 10:57:20
URL: http://conradnikita.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0