Massor av nya byxor

Idag blev det verkligen mycket pysslat kanske för att det är Ljusterö hantverksmarknad i morgon vid Linnanäs brygga och jag ser det som min sista chans att sy något.
Min son blev passad av min mamma och jag klippte och sydde för glatta livet.

Det blev tre par byxor och fyra mössor!
Jag har oxå passat på att sy på mina nya namnlappar som går i orange och svart!
Det verkligen lyser på mina nya kläder... Jag tycker det ser läckert ut. Men andra kanske tycker det är för extremt!

Turkosa byxor med gröna prickar och hög mudd
Dessa byxor har en extra hög mudd som går att vika ner eller upp!

image79



Blommiga byxor i trikå
Dessa härliga byxor för en flicka runt 1½-2 år är härligt mjuka och har en generös passform och sköna muddar i en riktigt piffig gul-grön färg! Jag älskar dem!
image82


Lila byxor i stickad tråkå!

Dessa byxor är tänkta att passa både killar och tjejer. Min mål är ju att sy kläder som inte finns att köpa i vanliga butiker och förhoppningsvis tycker någon om dem! Vi får se imorgon!

image86


Mössorna
Som är tänkta att matcha kläderna jag har sytt!

image87


Kommentarer
Postat av: Gisela

WOW Vad du varit pysslig!!! Jättefina saker!! Och du har sytt sådana där fina mössor oxå. KANON!!Håller tummarna för er i morn, inget regn och att du får sålt mycket.
Vad tror ni om vi kommer nästa måndag o hälsar på?? Skriver ett mail sen. KRAM KRAM

2007-07-06 @ 21:34:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0