Trådslöjd

På marknaden ska jag inte bara sälja mina barnkläder utan jag har även gjort en hel del armband, halsband, örhängen och ringar som jag gör i najtråd, ståltråd, färgad koppartråd och pärlor.
Hoppas nu att vädert inte blir så dåligt som de säljer. Regn i hela landet är ju vad som utlovas.
Det känns lite deppigt. Men jag ska ta med mig ett stort tält att ha över mig men risken är om det blir för dåligt att det inte kommer så mycket folk och vem ska då köpa?

Mina ringar (ett urval)

image88

Några av mina armband
Jag har gjort så att det ska matcha varandra, så att man kan köpa ett set.

image89


Det ska bli så otroligt spännade! imorgon... Ska försöka komma ihåg att uppdatera min blogg och berätta. Det är så himmla tidskrävade att uppdatera med modem och dålig dator så jag orkar bara på mig detta en gång i veckan.

Kommentarer
Postat av: Troysigrid

Wow super site! Thanks :) I have you bookmarked now.

2010-05-12 @ 09:12:19
URL: http://troysigrid.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0