En lugn helg

Ett par ord så här på söndagskvällen.
Blev inte så mycket pysslat i helgen. Gjorde några halsband i ståltråd och pärlor ute på Ljusterö. Men annars tog jag det lugnt. Jag rensade vår badstrand ute på ön från vass och tång tillsammans med min mamma. Min son lekte med sanden och kände på vattnet med tårna... brrr... det var kallt, säkert bara 10°C eller så.

Nu skulle jag vilja gå ner och sy något men.. måste göra tråkiga, husliga saker som tvätt och städning. Ska försöka vara kreativ i huvudet och tänka ut en massa roliga mönster och fantastiska smycken när jag viker tvätten.

Ska ni gör något på Nationaldagen?
Nu när man inte firar det på skolan/jobbet blir det mest att man bara gör det till en ledig latardag och glömmer bort att fira tycker jag. Så gör i alla fall jag.

Här är en bild från min promenad i lördags.
image47

Kommentarer
Postat av: Karin

Kul att du hittade till min sida! Ang vår renoveringsork så är det lite av en hobby också. Du verkar pyssla på med annat och då förstår jag om inte orken finns lika mycket till renovering. Men det är bara att söka "kraft" i min sida om renoveringsorken tryter ibland!

2007-06-04 @ 06:19:48
URL: http://hemochliv.blogg.se
Postat av: art[e]fact

Nej, jag tänkte faktiskt sitta och skriva på min uppsats på nationaldagen, tyvärr...
Ha en härlig dag i det soliga sommarvädret!

2007-06-04 @ 10:13:36
URL: http://artefact.blogg.se
Postat av: Augustfiona

Very cool site. I like the floating effect. Good programming on the Guestbook too.

2009-03-25 @ 08:25:32
URL: http://augustfiona.myblog.de

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0