Midsommar är över

Nu sitter man trött efter midsommaraftons firande. Det blev roligt men mastigt.
Där vi bor är jag med i festkommiten, så dagarna innan satt vi och köpte in kaffe och kakor till kaffeståndet och godis och nallar till fiskedammen och massor med choklad till chokladhjulet. Men det var värt allt arbete innan, det blev en superhärlig dag. Det kom säkert runt 400 personer till vår lilla äng och 94 barn kom och fiskade i fiskedammen och ringarna runt midsommarstången var stora och fyllda av glada festfirare.

image69

Jag sydde lite innan midsommar, ett par velorbyxor til min son som han skulle ha på midsommarafton och en mössa men den blev för stor och lite för "flickig" så den säljer jag nog på marknaden.
Jag gjorde även en thiväska och den blev bra men nästa ska bli bättre.

image67

image68


Min thi-väska... och fler ska det bli!!!

image71


Kommentarer
Postat av: Gisela

Vilka snygga byxor! Så du köpte velourtyg ändå, vad roligt!!!! Ser fram emot fler snygga alster gjorda av dig under semestern...he he men känn ingen press...fniss.. det är ju ändå semester o lugnet ska hägra. Kram

2007-06-25 @ 22:25:55
URL: http://edithnet.com
Postat av: Thoralba

Great looking site. It has been helpful. Thanks

2010-06-22 @ 11:05:02
URL: http://thoralba.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0