Nu tar jag det lugnt ett tag

Den här veckan blir nog rätt lugn med bloggandet. Bara nåt inlägg kanske.
Har mycket att göra nu när det är sista veckan i hemma innan vi åker till ön för sommaren.
Det ska handlas och fixas. Jag ska till Täby och fixa min symaskin och till IKEA och handla tyg och saker till museet.
Även lite sommar kläder ska inhandlas till familjen. Det verkar ju bli riktigt varmt.

Sen kan jag ju inte heller sy något när jag inte har någon symaskin men å andra sidan kanske det blir mer trådslöjd och annat pyssel... Kanske tar itu med min sons första fotoalbum.

Tack för alla fina kommentarer, ska försöka hinna runt till alla. Tyvärr är det så att när jag flyttar till ön så har vi bara modem och då går det så lååångsamt att det inte blir så mycket surfandet.
Men man ska i alla fall inte sitta så mycket framför datorn nu när solen skiner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0