värmeljus i trådslöjd

Har haft lite tid över nyligen och gjort lite trådslöjd och en hel del smycken.
Bilder på smyckena kommer nog om någon dag eller två. Tog med dem till min mans museum för att kunna sälja dem där men glömde ta ett kort på dem.
Har redan idag sålt tre armband, två halsband, en ring och ett par örhängen. Trots de har jag bara haft två kunder. Den ena handlade rätt mycket!

Här kommer bilder på två ljusstakar på fot som jag gjorde i helgen. Jag har använt profiltråd och najtråd till stommen och svartsåltråd och röd koppartrod till det som är lindat.

image74



Kommentarer
Postat av: Jigsaw World

Hi! I liked your site. Design, navigation, a content - all is very good!

2010-01-22 @ 10:25:34
URL: http://jigsaw-world.tk01.info

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0