Barnbyxor

Nu är vi hemma igen efter en dag på Ljusterö där min man har byggt vidare på Björklidens Gårdsmuseum. Nu har vi tydligen ett innertak. Hoppas det blir klart till midsommar då vi öppnar dörrarna för allmänheten.

Nu ska jag fundera på nya byxmodeller, eftersom det var dem som blev mest efterfrågade på marknaden. Ser nu otroligt mycket framemot marknaden i juli. Har ni några ideér på roliga barnbyxor som man kan sy?

image33

Nu ska jag gå och natta min son, som har fått lite skevt sömn mönster eftersom vi har varit på Ljusterö och då blir det lite knepigt med resan hem eftersom man alltid måste tajma färjan.

Lämna gärna en kommentar om ni har vägarna förbli. Det är roligt att se vilka som är här.

Kommentarer
Postat av: Mamman pysslar

Fina byxor, är det mönstret från Baby Cool?
Vad är det för marknad du ska på i juli?

2007-06-06 @ 23:52:37
URL: http://mammanpysslar.blogg.se
Postat av: Lucia

Ja, det är baby Cool även om jag har ritat om det litet.
Marknaden är Ljusterö hantverks marknad lördagen den 6 juli i Linanäs på Ljusterö.

2007-06-09 @ 22:38:42
URL: http://uplandsgarden.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0