Hos fotografen

Idag har vi varit inne i den stora staden hos min vän och
fotografen Åsa Ånfalk-Deleau. www.ozdeleau.com .
Fördelen med att känna fotografen är, förutom den låga priset... är att man får ta med sig bilderna hem på en gång! Så här är 3 av bilderna på min sötnos! Ni som känner mig kommer nästa vecka att få se de flesta av bildern på min privata hemsida.

rasmus3


rasmus2
De här byxorna har jag sytt och även dem på bilden under!
rasmus1

Får se om jag orkar sy lite ikväll... tar på krafterna att åka till stan.
Men borde nog sy lite väskor, kan va bra att sälja dem på lördag då jag ska till
Wärsta Markanden utanför Märsta. Det är en Veteranbils och nostalgi marknad men
pappa min ska sälja så jag tänkte passa på och försöka sälja lite av min saker.. kostar ju inget!


Kommentarer
Postat av: Gisela

Vilken liten sötnos!! Urfina bilder!

2007-05-23 @ 23:37:16
Postat av: Snigelmamman/Pia

Vilka fina bilder på en fin kille!!
Tack för dina vänliga ord på min blogg.
Kommer att återkomma till din fina blogg!

2007-05-24 @ 07:51:49
Postat av: Åsa

Hej!
Du fick upp några bilder rätt snabbt! kunde visst inte låta bli att skapa en egen blogg.....
kram!

2007-05-24 @ 22:52:37
URL: http://ozdeleau.blogg.se
Postat av: Petra

Så söt han är! =)

2007-05-25 @ 10:37:07
URL: http://mammatillneo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0