Rabarberkräm med mjölk

Sitter här och äter min egengjorda Rabarberkräm som jag kokade ihop lite tidigare på kvällen. Otroligt gott med kall mjölk och min lilleson ligger och sover gott. Kanske sätter jag mig och syr lite eller så leker jag lite med datorn.
Vi får se... Jag har i alla fall gjort allt tråkigt - som att tvätta och dammsuga.
Kanske en Rabarberpaj... mums... det är gott.

----------------

Gjorde en paj... men suck....
blandade ihop vailjsocker och bakpulver så den smakade skit....
Glömde att jag köpt ny bakpulver och att de såg så lik ut min gamla vaniljsocker.... och jag som var så sugen på paj...

Nu måste jag gå och sy ett par byxor bara så att jag känner att jag lyckats med något...

lite putt är man....

Kommentarer
Postat av: art[e]fact

Åh, gud så gott med rabarber i alla former!! Men synd på pajen din... hoppas att det blev några byxor :)

2007-06-01 @ 11:07:12
URL: http://artefact.blogg.se
Postat av: Todayeureka

i love this site keep it up is nice and good keep it up is nivce and good

2008-01-09 @ 14:47:12
URL: http://todayeureka.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0