Röda byxor

image42


Igår blev det ett par tjejiga clownbyxor med hjärtan. Tyget var en av de jag fyndade i Norrtäljes tygaffär.
Idag på morgonen hann jag sy ett par röda med prickar medans lillkillen tog sin mitt-på-dagen sovstund.

Jag funderar på att sälja lite kläder. Vad tror ni är ett bra pris för ett par barnbyor i som de här?
Jag vill ju ha de sålde i första hand men ändå inte gå minus.

image44

Sen såg jag att de släppt ut stona med sina föl på ängen som gränsar till vår tomt.
De är så söta när de får spring i benen och hoppar omkring och springer.

Kommentarer
Postat av: art[e]fact

Hej! Vad kul att du hittade till mig (för då hittade ju jag till dig!) Ja, visst är konst knepigt, jag undrar också ver gränsen mellan konsthantverk och konst går och var går gränsen mellan design och konsthantverk? Och är det någon skillnad? Hmm, konstigt är det med konst ;)
Fina clownbyxor! Vad duktig du är! Nu måste jag kika vädare här hos dig :)

2007-05-31 @ 15:43:51
URL: http://artefact.blogg.se
Postat av: Gisela & Fred

Underbara byxor!!! Det var kul att ses igen! Roligt oxå att Fred & Rasmus tyckte det var kul att "leka" lite ;)
Hoppas vi ses i morgon!
KRam från grannarna!

2007-05-31 @ 19:23:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0