Snart sover lillen

Sitter och tittar på Saras Kök och får inspiration till en picknick, ska ju på Marknad på lördag och då är det bra att ha med lite picknick mat så man står sig hela dagen...
Kyckling salladen ser helt underbar ut.
Min lille son har kanske somnat för natten, men det betvivlar jag, det är tok för tidigt för honom så jag passar på att ta en lite paus. Var precis och sydde lite. Lägger upp bilder på dem lite senare i kväll/natt
löste poblemet med ena väskan genom att klippa av snören/band från en gardin som jag hittade. Blev jättebra.
På den andra väskan glömde jag sy på hantagen så nu får jag göra någon ful efter lösning.... eller sprätta...
men jag hatar att sprätta är så tråkigt.

image25
Kycklingsalladen från Saras kök

Kommentarer
Postat av: Junitjej

Vad sugen jag blev på kycklingsallad nu!!

2007-05-24 @ 20:26:10
URL: http://junitjej.blogg.se
Postat av: Danialagnes

Enjoy your website very much. Good job!

2009-07-22 @ 08:08:08
URL: http://danialagnes.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0