syfestival i sollentuna

I Fredags den 2 november var jag på syfestivalen i Sollentuna, förra gången jag var där för två år sedan var jag stick tokig och märkte knappt av tygerna, men nu var det som en helt ny mässa. Jag bara blev förälskad i alla tyger. Jag såg framemot att handla trikå eftersom det är svårt att få tag i snygga sådan och jag hittade med råge.

Speciellt glad är jag för e-slöjds tyger och det pricka tyget som MOLO har tidigare använt i sin sommar kollektion där jag köpte en dyr body men nu har jag tyg till minst 3 tröjor så lillen i magen får nog en plus att min lilla pojke får en till.

image185

När jag kom hem och började packa upp mina tyger insåg jag dock att jag har lite för mycket tyger, det är nog dags att börja sy och inte köpa sy mycket.... men ni alla vet ju hur svårt det är att inte köp och hur mycket man ändå har, så vill man ha mer...

image186


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0