En väska till min barnvagn

image128

Nu har även jag sytt en väska som passar perfekt
till min nya barnvagn. Den går lätt att sätta dit och ta av.
Jag har hämtat min inspiration från bloggen sytt.
Men jag ska nog sy en till, en som är lite större.
Den här blev i minst laget. Men jag är nöjd.

image129

image130

Sen har jag även sytt ett par velorbyxor, men de försökte
jag fota med blixt nu på kvällen och det gick bara inte.
Ska se om jag lyckas ta lite kort imorgon.
Sen har jag även sytt två par födelsedags byxor men de
hamnar på bloggen först efter kalset, ifall mamman skulle
råka titta in....

Kommentarer
Postat av: malin

Jättesnygg väska! Jag tänkte också göra en till min vagn, men jag kan inte bestämma mej i vilket tyg jag ska sy den :)

2007-09-08 @ 23:08:06
URL: http://www.tvafyrasju.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0