Tro inte att jag legat på latsidan

Kanske har det varit lite dött här på ett tag men det beror på att jag verkligen inte har haft tid att blogga. Jag har sytt sytt och sytt alla ledig tid och knappt sovit. Det är ju julmaknad  snart så tomteverkstaden här hemma har haft fullt upp.
Det är nog omkring 10 byxor, 6 tröjor, några klänningar, lite blöjpåsar, hjärtevärmare, nessesärer, väskor osv.... ni ska få se. Ska väl fota ikväll när jag kommer hem från öppna förskolan med barnen.

Varför har inte dygnet fler timmar.....

Kommentarer
Postat av: Ann

Åh vad duktig du är. Jag satt och sökte lite på internet efter mönster på morgonrock till bebis och så hittade jag din sida. Jag kan bara säga WOW! Vad inspirerande. Jättekul att titta på det du gjort.

2008-12-13 @ 21:05:17
Postat av: mie

är du sugen på en ny bloggdesign gratis?

Kolla in här: http://memie.blogg.se/2008/december/24-timmars-tavling-vinn-en-bloggdesign.html

2008-12-13 @ 21:09:06
URL: http://memie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0