Muddbyxor och mössor

Fick lite extra energi i söndags i vetskap om att jag ska vara ledig hela sportlovet. Det känndes underbart och trots att jag varit så trött sista tiden blev jag lite pigg nu när jag vet att jag kan ta det lugnt.
Det börjar ju som sagt bli lite tungt, det är nu 7½ veck kvar till beräknad förlossning men någon vecka tidigare får den lilla gärna komma.

Jag hann sy några muddbyxor, några var redan halvsydda och satt och väntade på mudd och av trikåresterna sydde jag lite mössor, det är bäst att ta vara på alla små tygbitar.

image265

image266

image267

Kommentarer
Postat av: Kilje

Jättefina byxor och mössor. Vilka härliga tyger du fått tag i.

2008-02-26 @ 08:07:19
Postat av: Grannen

wow vad du varit produktiv, jättefina saker!! Skönt med ledigt. Ser fram emot lördagens frossa i tyger o annat. Ska försöka komma ihåg att köpa mönsterpapper den här gången ;)
Kram

2008-02-26 @ 22:25:37
Postat av: jes

Snygga byxor & snygga mössor :)

2008-03-07 @ 14:43:59
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0