Ny väska till barnvagn

Nu har jag i alla fall sytt en ny väska till barnvagen, den förra var lite för grund och min man tyckte att allt inte riktigt fick plats så det blev en idag.

Färgvalet blev lite konstigt och det blev kanske för många mönster men det får vara, den fungerar.

image230



Tyvärr blir den inte klar eftersom jag upptäckte att jag inte hade några tryckknappar kvar.
Så då blir det bilen till jobbet imorgon så att jag kan svänga förbil symaskinsgrottan och köpte lite tryck-knappar och kanske lite mer... fick ju ett presentkort i julklapp...

Ett projekt
Jag har hållit på i ett par dar med en tunika i ett jättevackert tyg till mig själv men...
först gick allt jättebra, mönster och utklipp och ihopsyning men sen skulle jag göra halsen och då...
Först så blev den för trång och jag fick sprätta, sedan blev rynkningen sne och drog ihop tyget fel mot ärmarna och sista försöket så sydde jag på "mudden" med insidan ut och då gav jag upp.
Men så här såg den ut när jag gav upp.



Passar även på att visa en bild på min "atelje" som har sedan jag börjat jobba blivit helt upp och nedvänd, den lilla tid man är hemma vill man ju pyssla eller vara med familjen, knappast städa i alla fall...




Kommentarer
Postat av: Maria Vuitton

Var gärna med i min GRYMMA tävling, det enda du behöver göra är att skriva en kommentar och din skostorlek! :)

2008-01-20 @ 21:00:56
URL: http://www.mariavuitton.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0