Utmaning

Fick en utmaning från Mamman pysslar och ska efter bästa förmåga lyckas svara och skicka vidare denna utmaning!
Tyvärr så blev det tydligen något fel... och den hamnade i utkasten... kanske för att man sitter på ett bredband och ibland så kopplar det ifrån... vem vet...

Först reglerna:

Svara på alla frågor.
Välj ut 4 personer som du vill ska svara och utmana dem i deras bloggar, be dem läsa din.
Låt personen som utmanade dig veta när du svarat på utmaningen!

Fem saker som finns på din Att-göra-lista idag?
1. Sy en klänning till min mamma som fyller år på lördag
2. Packa inför spa dag med min man
3. Leka med mina barn
4. betala räkningar
5. Laga mat

Vad gjorde du för 10 år sedan?
Då hade jag precis kommit hem från englad efter ett år som au-pair och började jobba som elev-assistent på en särskola i stockholm. Jag var singel, och när jag inte jobbade i skolan var jag simtränare i Turebergs IF och på sommrana var jag segelinstruktör ombord på en två mastad skonare. Jag tränade även en del och drömde om att få något jobb som stuntman..

Ställen du bott på?
Hus i Sollentuna med mina föräldrar och systrar.
Lägenhet i midsommarkransen med en kompis,
En sommarstuga utan toa och rinnade vatten, (härligt på sommaren och en mindre helvete på vintern, men sådan är bostadskrisen i stockholm!)
Sedan blev det lägenhet i solna och nu ett hus (fd, cementfabrik och pensionat) i Vallentuna.

Fem saker du skulle göra om du var biljonär?
1. Köpa en riktigt segelbåt
2. Renovera vårat hus i vallentuna
3. Bygga hus på Ljusterö och bygga ut min mans museum.
4. Spara till barnen och hjälpa min familj.
5. Sluta som lärare och endast göra jobb som är roliga

Jag utmanar: Gulligan Rino Fotograf Ozdeleu Ett tu Tre tokigt och likt

Kommentarer
Postat av: Ett Tu Tre

Jag har antagit din utmaning och svaren finns nu på min blogg.

Ha en skön kväll och en trevlig helg!/sara

2008-07-11 @ 21:51:36
URL: http://www.janssonswebb.se/etttutre/
Postat av: á Yeliqa

Jag har också antagit utmaningen och svaren finns nu i bloggen:)

2008-07-14 @ 07:36:12
URL: http://tokigtalikt.blogspot.com
Postat av: Hea

Hej! Jag har länkat till dig från min blogg. Hoppas att det är OK?

2008-07-16 @ 17:09:51
URL: http://hea-harmoni.blogspot.com
Postat av: Mamman pysslar

kul att läsa dina svar :)



du har hunnit mycket verkar det som.

många fina saker sedan sist!

2008-09-10 @ 23:09:06
URL: http://mammanpysslar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0