Det blir lite sytt i alla fall

Nu har både jag och min  varit lite halvrisig plus att sonen och dottern är förskylda så snoret rinner överallt och det hostas och vaknas på nätterna. och då får man inte så mycket gjort, energin bara försvinner. Man känner sig som en urvriden trasa ibland. Men jag har fått lite beställningar så det är roligt. Speciellt på örhängen, så det får jag väl börja pilla lite mera med igen. Kul!

Det har dock blivit ett par små byxor till min lilla flicka och två byxpåsar, den turkosa går som present ner till Bromölla och den andra till min tös. Sedan har jag sytt byxor och sålt men glömt att fota, så blir det ibland.

image409


image410


image411

Tyg: E-slöjd
Mönster: Mitt eget med inpiration från Gekko.

Men nu måste jag börja sy klänningar och tröjor till marknden på nationaldagen, plus att jag håller på att göra en ny hemsida, tydligen har min syster gått runt som en levande reklampelare bärandes mina väskor och fått massor av förfrågningar så då insåg jag att min hemsidan som inte har en enda väska borde nog uppdateras och göras om pronto!

Kommentarer
Postat av: June

Hej, hoppas att ni har kryat på er nu! Kika gärna in på min blogg, jag har utmanat dig! =)

2008-05-23 @ 19:34:39
URL: http://www.junebacken.se
Postat av: Mikaeladina

really enjoyed the site even learnt a few things on the way, keep up the good work.

2008-12-22 @ 09:20:29
URL: http://mikaeladina.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0