Utmanad

Nu har jag blivit utmanad och det är lite roligt att få berätta lite om sig själv, men ännu roligare att få redan lite om de andra som man bloggar med. Det är ofta vi ser varandras alster och ibland så berättar vi lite om om sig själva i förbifarten, men det här var ett roligt sätt att få veta lite mer.

3 namn jag går under:
Älskling, Jenny, pappa (mina son har inte lärt sig säga mamma utan envisas med att säga pappa till alla och min dotter, tja hon har precis lärt sig att le.Lucia är min andranamn och är alltid mitt namn i skrift)

3 saker som skrämmer mig:
Att något  hemskt ska hända mina barn. Att det inte finns någon bra värld för mina barn att växa upp i.  Oprovocerat våld!

3 saker som jag har på mig:
En lila kjol, som jag har sytt själv, min vigelring och mitt nattlnne (klockan är ett på natten när jag skriver det här...)

3 sanningar om mig: Jag säger alltid sanningen (hur dumt det än är), säger oftast att  "Det kan jag" (om jag inte kan det så får jag väl lära mig tänker jag. Jag älskar att göra lite tokiga saker äventyr, gillar allt som gör att det pirrar lite extra i magen, (har blivit lite mer sansad sedan jag blev mamma).

3 saker jag verkligen vill ha:
säger som "mamman pysslar" Mera TID, varför måste man sova och arbeta, hur ska jag ha tid med det!. Mera pengar så vi slapp arbeta med det vi inte vill utan bara göra det som är kul och vara tillsammans hela familjen. En segelbåt!

 3 söta pysslare som jag skickar detta vidare till: Karolina på Ester och Konrad  samt GOBLigobli och min vän Åsa på FotografOzdeleu.


Det var verkligen inte lätt att hitta folk som inte blivit utmanade men det är roligt att det gått runt till alla.

Kommentarer
Postat av: June

Jag säger precis som Sara på Ett tu tre sa till mig: det är så roligt att läsa om sina medbloggare!! =)

2008-05-25 @ 17:37:55
URL: http://www.junebacken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0