bil byxa





Min son älskar byxor så det blev ett par bilbyxor med motiv från "Cars" Modellen kommer från allt om handarbete storlken är 100 men den känns lite kort i midjan, blöjan syns när man har byxorna på sig så det blir att ändra mönstret till nästa gång. Det skulle inte var mudd nedtill men den la jag till för att det känndes bättre. Det ska vara en lite hållare till dragskkon i midjan men jag hade inte någon sådan hemma.
Men det var kul att testa på den, ska sy ett par jeans i den här modellen täntke jag, med massor av synliga stickningar osv. MÅste nog även våga mig på att sy ett gylf någon gång oxå.... :)

Kommentarer
Postat av: Gisela

Jättefina byxor, gillar biltyget. Ser att du testat ett nytt mönster, vad kul! Kram kram

2008-09-30 @ 21:07:11
Postat av: Åsa

Rasmus glömde förresten sin bil här... tar med den nästa gång, eller om ni kommer förbi :-)

2008-10-01 @ 18:39:35
URL: http://ozdeleau.blogg.se/
Postat av: Gisela

Grattis på namnsdan i dag! o tack för i går, det var mycket trevligt och gott!! Kram

2008-10-06 @ 12:57:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0